LinkedIn Automatisatie

Prospecteer op een geautomatiseerde manier via LinkedIn automatisatie

LinkedIn Automatisatie

Hoe inzetten?

De eerste echte reden waarom je LinkedIn automatisatie moet inzetten is ongetwijfeld een grote besparing in tijd. Onze software zoekt zelf op basis van uw profiel potentiële klanten die voor u interessant kunnen zijn.

Stuur gepersonaliseerde boodschappen naar prospecten op een automatische manier. Nog steeds geen reactie ontvangen? Geen nood. Via ons converterend model zorgen we ervoor dat uw prospect alsnog contact met u opneemt.
Vragen?

FAQ's

Opzetten – Testen – Verbeteren
Alleen op deze manier haal je de best mogelijke resultaten

Onze experten voorzien de opstart van uw LinkedIn automatisering en volgen daarna uw campagne op. U hoeft enkel zelf uw prospecten te converteren.

Door het inzetten van LinkedIn automatisatie ben je in staat om jouw doelgroep op een doeltreffende manier te benaderen.

Je bent in de mogelijkheid om een scenario te automatiseren, automatisch berichten sturen, AB-testing,…

De kosten zijn afhankelijk van verschillende factoren en welke doelen u wenst te bereiken. Plan een gratis gesprek in met onze strategische analisten.
nl_NLNederlands