E-mail marketing

Van nieuwsbrieven tot meer bezoekers naar uw website

E-mail marketing is niet alleen voor nieuwsbrieven

E-mail marketing is de juiste keuze als je de loyaliteit en betrokkenheid van jouw doelgroep wil vergroten. Uit onderzoek is gebleken dat klanten tot 70% loyaler zijn aan jouw bedrijf door het inzetten van E-mail marketing.

01.

Boodschap afgestemd op de customer journey?

Zend jouw e-mail op de juiste moment naar de juiste persoon. Wist je dat een mailing bij het verlaten van een winkelwagen tot 50% conversie kan opleveren?

02.

Heb jij interactie in jouw mailing?

Het is lang niet meer voldoende om enkel een statische mail te ontwerpen om conversies te genereren. Maak gebruik van GIF afbeeldingen voor uw mailings vélé dynamischer te maken.

03.

Personalisatie is een must

Spreek jij jouw klant persoonlijk aan via een MERGE tag in jouw e-mails? Door het inzetten van deze tag geef je de ontvanger een persoonlijk gevoel dat zal leiden tot een actie of conversie.

04.

De juiste software voor uw doelgroep

Wist je dat het zeer belangrijk is welke software je gebruikt voor het verzenden van jouw e-mails? Het gebruik maken van bepaalde softwares kan ervoor zorgen dat uw mails meteen in de spam belanden.

Klaar voor jouw bedrijf een boost te geven?

Klaar voor meer conversies?