LinkedIn Automatisatie
Prospecteer op een geautomatiseerde manier via LinkedIn automatisatie
LinkedIn Automatisatie
Hoe inzetten?
De eerste echte reden waarom je LinkedIn automatisatie moet inzetten is ongetwijfeld een grote besparing in tijd. Onze software zoekt zelf op basis van uw profiel potentiële klanten die voor u interessant kunnen zijn.Stuur gepersonaliseerde boodschappen naar prospecten op een automatische manier. Nog steeds geen reactie ontvangen? Geen nood. Via ons converterend model zorgen we ervoor dat uw prospect alsnog contact met u opneemt.
Wat zijn de belangrijkste elementen bij LinkedIn Automatisatie?
Opzetten – Testen – VerbeterenAlleen op deze manier haal je de best mogelijke resultaten
Moet ik zelf iets ondernemen?
Onze experten voorzien de opstart van uw LinkedIn automatisering en volgen daarna uw campagne op. U hoeft enkel zelf uw prospecten te converteren.
Wat zijn de grootste voordelen van LinkedIn Automatisatie?
Door het inzetten van LinkedIn automatisatie ben je in staat om jouw doelgroep op een doeltreffende manier te benaderen.
Je bent in de mogelijkheid om een scenario te automatiseren, automatisch berichten sturen, AB-testing,…
Wat moet dit kosten?
De kosten zijn afhankelijk van verschillende factoren en welke doelen u wenst te bereiken. Plan een gratis gesprek in met onze strategische analisten.